Dr.øtker – kvalitet er i højsædet
Dr. oetker er en familieejet virksomhed, der blev grundlagt tilbage i 1891 i Tyskland. Dr.oetker er i dag en af de førende fødevareproducenter i Europa og har over 16.000 ansatte over hele verdenen. Deres ambition er at blive en global leverandør af kvalitetsprodukter og fødevarer. De tilbyder et bredt sortiment af produkter fra bageartikler, dekorationer til dessert, snacks og pizza. Derfor imødekommer deres produktsortiment oftest mennesker over hele verdenen. Dr. oetker har 40 datterselskaber og de tilbyder både nationale og internationale produkter, der er tilpasset efter hvert land. Virksomheden er familieejet i 4. generationer og har deres hovedsæde i Bielefeld i det nordlige Tyskland. De har et ry for at være nyskabende og levere produkter i højeste kvalitet. I takt med at kvaliteten er i højsæde hos dr.oetker, så glemmer de ikke bæredygtigheden, deres økonomiske fremgang med ansvarlighed over for miljøet, over for deres medarbejde og samfundet. Derfor skal du handle ved dr.oetker.
Dr.oetker – Miljø og social ansvarlighed
Deres slogan er ” Kvalitet er den bedste opskrift ” deres slogan vidner om deres produkters høje standarder. De har forpligtet sig til at deres høje kvalitet skal afspejle sig i alle aspekter af virksomheden. Deres dedikation til at levere kvalitet er en af de årsager til, at de har haft så stor succes lige siden virksomheden blev startet. Dr.oetker har altid produkternes høje kvalitet og sikkerhedsstandarder for øje. De går meget op i at tage deres forholdsregler, for at opdage og reducere eventuelle risici. De respekterer også miljøet under deres produkters, udvikling, produktion, emballering, transport og tilberedning. Selve brandet dr.oetker forbinder man med god kvalitet og man har tillid til at deres produkter er i højeste kvalitet og produceres under ordentlige forhold.
Dr.oetker – Kvalitet er den bedste opskrift
Deres slogan fremhæver vigtigheden af at deres produkter er af højeste kvalitet. Dr.oetker brandet garanterer førsteklasses kvalitetprodukter, der er nemme at tilbederede samtidig med at det smager fremragende. Den store succes skyldes også at man overalt i virksomheden er meget kvalitetsbevidste, og det er meget afgørende, hvis man gerne vil være et stort brand. I deres produktudviklingsfase foretager de grundige tilberedningsforsøg og en emballagetest. De foretager også sensoriske tests, for at finde ud af om produkterne lever op til de store krav. Råvareleverandørerne bliver også valgt udvalgt med stor omhu.